Een artikel of zending terugsturen
Return an item or shipment
Indien u een artikel of zending aan ons retour gaat zenden dient u te letten op de volgende dingen;
When you are returning a parcel to us, please take notice of the folowing points to make sure your return parcel arrives in good order;
-
zorg ervoor dat het artikel goed beschermd verpakt wordt in een doos van passende afmetingen.
take care that the items in the parcel are well protected in a box that's of a proper size.
-
vul de lege ruimte in de verpakking zoveel mogelijk op met vulmateriaal zodat de inhoud niet in de verpakking kan schuiven en omringt is met vulmateriaal.
fill the empty spaces with packaging material - like foam - so that the content cannot shift inside the box and is protected on all sides.
-
zorg dat de verpakking goed gesloten wordt en gebruik hiervoor voldoende tape,
make sure the parcel is well sealed, use enough tape to close it. Open parcels will not be accepted by us.
-
zorg ervoor dat er geen andere adreslabels op de doos aanwezig zijn wanneer u een verpakking hergebruikt. Hiermee voorkomt u dat uw pakket verkeerd gescand word
make sure there a no previous address labels or barcodes on the parcel. This prevents the parcel from being scanned from the wrong label.
-
Onze producten zijn vaak verpakt in een verpakking die niet geschikt is voor verzending (zogenaamde showverpakking of winkelverpakking). Dit soort verpakking is vaak kwetsbaar voor krassen of beschadigingen - bijvoorbeelde door het adreslabel dat er op geplakt is - en vervolgens niet meer verkoopbaar
Verpak onze producten altijd weer in een omdoos waarop u het adreslabel plakt.
Our products are usely packaged in a showcase or box that is not suitable for shipping (the package mostly seen when the item is on display in a store).
This type of packaging damages easely and labels cannot be removed from them, always ship this type of items in a shipping box where you place the address label and barcode on.
-
Wij adviseren om het retourpakket te verzenden met een traceercode (Track & Trace). Zo kunt u uw retourzending volgen en zien wanneer wij uw pakket hebben ontvangen.
We advise our customers to use a tracking option when you return a parcel to us. That way you can track your shipment and in case your parcel goes missing you can have it reimbursed by your shipping agent.
De kosten voor het verzenden van een retourpakket zijn voor uw eigen rekening.
Indien u heeft aangegeven dat u een artikel of zending aan ons retour gaat zenden, krijgt u van ons een adres waarnaar u de zending kunt sturen.
Dit kan per retourzending verschillen, neem altijd eerst contact op met ons voordat u een artikel of zending retour gaat zenden.
In most cases the cost for the return shipment are at the expence of the customer.
When you want to return a item of shipment, please contact us as soon as possible, we will provide you with a return address.
As this address can be different depending on the type of items you want to return, please contact us first.
Uw geld terug ?
Your money back ?
Het spijt ons dat uw zending niet naar volle tevredenheid is ontvangen. Het kan zijn dat
het artikel u tegenvalt of niet is wat u ervan gedacht had, maar wij zorgen ervoor dat het factuurbedrag
binnen 14 dagen weer op uw rekening staat.
De kosten voor het retourzenden zijn echter voor uw eigen rekening.
We are sorry your shipment was not to your liking. It can be that the item you received was not
what you expected or not what you wanted. We will take care that your payment is refunded to you
within 14 days after we receive your return shipment.
Please take notice that the cost for the return shipment is at your expence.